Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Tanzania

Blijf op de hoogte en volg Robbert

03 Februari 2013 | Tanzania, Arusha

Hier alweer een bericht over mijn reis in Oost-Africa! De afgelopen weken heb ik weer veel meegemaakt. De laatste weken in Kenia heb ik een zes daagse safari ondernomen naar Masai-Mara, Lake Nakuru en Amboseli National Parc. Ik heb nu eindelijk de Big-Five mogen spotten. Wat fantastisch om leeuwen, luipaarden en cheetahs van dichtbij te mogen zien. Het was een geweldige trip waar ik weer veel nieuwe mensen heb ontmoet. In Masai-Mara heb ik een Masai Camp bezocht, wat een unieke ervaring was dit. Ze hebben een dans voor mij gedaan, ik heb hun bier gedronken en ben op bezoek gegaan in hun hutjes. Het was een droom voor mij om dit van dichtbij te mogen ervaren.

Afgelopen dinsdag ben ik met een shuttle bus naar Arusha, Tanzania vertrokken. Ik verblijf nu bij de familie Bruinsma. Waar ik hun ga meehelpen met hun lodge en boerderij. De komende weken staat er dus weer veel op de planning. Dinsdag zal ik naar de boerderij vertrekken, die gelegen is aan de voet van de Mt.Kilimanjaro. Ik heb er erg veel zin. Tanzania is anders dan Kenia maar qua natuur even mooi. Vandaag zijn we heerlijk gaan zwemmen in een hot spring. Het lijkt wel een Oase, wat een unieke ervaring was dit met als lunch een heerlijke barbeque.

Zoals jullie lezen maak ik elke dag veel mee en geniet er volop van. Jammer dat de tijd erg snel gaat. Ik probeer als ik op de boerderij ben een nieuw bericht te plaatsen met foto's. Ik hou het kort want ga nu lekker de kroeg in! Het gaat jullie allen goed.
Groeten Robbert

  • 10 Februari 2013 - 12:27

    Paul Peters:

    Mooi werk Robbert. Wat een ervaringen zullen dat zijn. En dan nog t e bedenken wat er allemaal nog op je lijstje sta. Via (O)pa blijft ik goed bij. Het meest recente nieuws krijgen wel door met beeldverslag via de apple mogelijkheden. Een deel van de wereld met veel mogelijkheden dat is me wel helder. Nu ik ben benieuwd naar je website voor de fam. bruinsma. Geef je nog een keer het websiteadres door. Paul en Maria groeten

  • 17 Februari 2013 - 13:29

    Marie-Josee En Herman:

    ha die Robbert

    Nou nou we moeten nog maar afwachten of je terug komt. wat een avonturen. spreek je al wat keniaans?
    ik zie wel dat je het optimale eruit haalt. en nu wat werk?
    zal niet lang duren voor jij =daar je eigen gelegenheid start.
    Hier alles OK herman wat ziek (griep) dat kennen ze daar vast niet. Maar hier in dit vreselijke klimaat.
    Over 2weken komen Renske en de kids een paar dagen, verhuegen we oms erg op. Marijntje is alweer 1 jaar.Renske gaat dan een paar dagen met vriendinnen op pad en wij ziorgen voor de kleintjes. zal wel speeltuintje woprden, nog net te klein voor efteling.
    Nu jongen geniet van je leven daar.
    veel liefs H en MJ

  • 23 Februari 2013 - 21:36

    Paul:

    Robbert als ik nu weer hoor van (O)pa wat de plannen zijn dan ziet dt er erg goed uit. Tjonge jonge wat een mooi verhaal. Je zult zelfs moeite hebben te kiezen. Een land met kansen en mogelijkheden. Klinkt allemaal erg uitdagend. Succes. Wij zijn nu bij opa en vertelt in geuren en kleuren. Volgens mij zou hij zo naar je toe willen komen. Het gaat je goed. Bij ons ook Paul en Maria groeten

  • 23 September 2013 - 18:47

    Marianne Sterk:

    Hallo Robert,

    Heb jij voor mij een emailadres van de familie Bruinsma.
    Heb met veel interesse jou verhalen gelezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 18790

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: