Back to Kenya and Tanzania - Reisverslagen van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Back to Kenya and Tanzania - Reisverslagen van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu
Back to Kenya and Tanzania

Morgen is het eindelijk weer zover en ga ik mijn reis van 4 jaar geleden weer oppakken in Oost-Afrika. Ik zal om 20:40 vertrekken van Schiphol en donderdagochtend om 7:00 uur aankomen in Nairobi. De komende 4 maanden zal ik weer Kenia en Tanzania bezoeken, met veel safari's en andere avonturen! Via deze blog zal ik gedurende mijn reis mijn reisverslagen plaatsen. Op deze wijze kan het thuisfront toch een beetje meegenieten! Rond 21 April zal ik weer terugkomen van mijn reis!
Ik zal zo snel mogelijk mijn eerste bericht plaatsen als ik in Kenia ben. Het gaat jullie allen goed en ik wil iedereen een fijne kerst toewensen en een goed 2013! Tot volgend jaar April! Gr Robbert

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2013

Sarakasi Trust Hospital Project

03 Februari 2013

Tanzania

07 Januari 2013

Mombasa
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18797

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: