Naar de kust in Mombasa - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Naar de kust in Mombasa - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Naar de kust in Mombasa

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

27 December 2008 | Kenia, Mombassa

Na een goede kerst te hebben gehad in het warme Nairobi, zijn we vandaag vertrokken met de familie naar The South Coast. Na 6 uur in de auto te hebben gereden door een prachtig landschap, zijn we aangekomen in Mombasa. Het tempratuursverschil voel je gelijk. Het is er erg warm. Ik verblij momenteel in Tamarind Village, wat echt een paradijs is. Vanaf de veranda kijk je uit op het zwembad en de zee. Ik ben er pas een dag dus zal het kort houden. Kijk naar de foto's en dan krijg je een beeld van waar ik nnu vertoef met oud en nieuw!Groeten en genietse met oud en nieuw!

• 28 December 2008 - 10:27

Guus En Marijke:

Hoi Robbert,

Ik weet uit ervaring dat je nu een in paradijselijke omgeving verkeert. Geniet er van en vanuit een koud Waalwijk een fantastische jaarwisseling toegewenst!

Guus en Marijke

• 29 December 2008 - 14:33

Opa:

Hoi kleinzoon,
    2008 duurt nog maar een paar dagen en dan stap-
    pen we 2009 in 2008 is voor jou onvergetelijk.
    Ik wens je ook een onver-
    getelijk einde van 2008 toe en een dito begin van
    2009 met veel energie voor je verdere studie.
    Groeten en beste wensen ook aan alle lieve mensen om je heen.
    Hier alles goed. opa

• 29 December 2008 - 15:39

Bob:

yoo maat,

ziet er chill uit daar.. chille locatie om t nieuwe jaar in te luiden denk ik zo;)
    jij hebt dus 2 uur eerder jaarwisseling dan?? haha
    laterr

• 30 December 2008 - 13:08

San:

hey!!!
    alvast een fijne jaarwisseling en we zien je gauw weer dus nog lekker genieten daar.
    groetjes san

• 30 December 2008 - 14:58

Robbert:

Dank u, dank u voor de reacties! Ja bob ik heb twee uur eerder jaarwisseling, op een groot feest op het strand!Dus wordt wel genieten!Iedereen een goede jaarwisseling toegewenst!Het is echt genieten hier! Vandaag wezen vissen op de indische oceaan en een Tuna gevangen! had alleen een beetje last van zeeziekte, de zee was erg ruw. Morgen gaan we naar The South Coast voor de jaarwisseling! We zien elkaar snel weer! groeten Robbert