Back in the Netherlands - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Back in the Netherlands - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Back in the Netherlands

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

15 Januari 2009 | Nederland, Waalwijk

Ja mensen, helaas is het einde van mijn reis alweer gekomen. Ik ben weer terug in het koude, kille Nederland! Het is wel weer even wennen, ik mis het avontuur wat ik elke dag had heel erg! Wat is het een prachtig land! Na mijn studie ga ik mijn reis weer oppakken en ga ik voor een langere periode weg, zodat ik ook Uganda en South-Africa kan meepakken! Het waren drie fantastische maanden, waar ik veel levenservaring in heb opgedaan. Nu terug naar het normale leventje, tenminste voor eventjes! Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verhalen, ik wil tenminste iedereen bedanken voor de berichten en het bezichtigen van de foto's. We keep in touch! Greetz Robbert

• 20 Januari 2009 - 06:26

Guus:

Hoi Robbert,

Welkom thuis!!

• 20 Januari 2009 - 08:48

Je Nicht:

leuk dat ik een beetje mocht meegenieten van je
    avonturen dmv verhalen en foto's.
    Nu weer wennen aan je gewone leventje, maar ook van genieten hoor!
    xx renske

• 20 Januari 2009 - 12:40

Opa:

Zo lang ik kan zal ik je blijven volgen in je leven en jouw nu geschreven woorden in her-innering oproepen.
    Ik wens je allereerst een heel goede studie inzet toe

• 09 December 2012 - 22:31

Guus:

Robbert, alweer een tijd terug dat je in Afrika was. Binnenkort ga je weer. Geniet van dit schitterende land en pas goed op jezelf. Vanavond heerlijk met je gegeten. Was gezellig en dierbare herinnering.
    marijke en guus