Laatst berichtje - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Laatst berichtje - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Laatst berichtje

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

06 Januari 2009 | Kenia, Mombassa

Oke mensen, het laatste berichtje alweer, nog een weekje en dan ben ik weer terug in het verrektes koude, donkere Nederland. Zal wel weer wennen worden, terug in het normale wereldje. Morgenvroeg vertrekken we in alle vroegte weer terug naar Nairobi, hier ga ik nog een weekje met mijn neven chille en dan zal ik het rustig aan weer moeten gaan afsluiten. Als ik nu al terug kijk was het de mooiste tijd van mijn leven. Het land heeft veel indrukken op me gemaakt en heb erg veel nieuwe ervaringen opgedaan. Helaas zal dit de laatste keer zijn dat ik op Internet ga. Drie maanden zijn voorbij gevlogen en het is eigenlijk veelste kort. Ik kom gegarandeert terug! Zie jullie de 15 e van januari! Greetz from Africa

  • 07 Januari 2009 - 14:46

    Opa:

    Hoi Robbert,

    Ja, dat zal zeker wel even wennen zijn hier in Holland. Momenteel hebben wij hier temperaturen van min 19 en 20 graden. Maar je ouders komen je halen en brengen dekens mee om je in te pakken. Je zit zo weer bij mij een pilsje te pakken. En dan ga ik naar de zon voor een maandje.Naar de Algarve.

    Groet opa en tot ziens

  • 07 Januari 2009 - 17:37

    Michel:

    Heey Cocky, xie je binnenkort weer he.. Dan hoor ik alle verhalen nog wel.. En denk eraan: Keep the shizzle to the mizzle!!

  • 13 Januari 2009 - 10:41

    Guus En Marijke:

    Robbert,
    het is alweer je laatste dag in het mooie Kenya.
    Geniet nog even van Afrika voordat je morgen in het vliegtuig stapt.
    De afgelopen maanden heb je veel meegemaakt en veel indrukken opgedaan die je nooit meer kwijtraakt.

    Tot morgen en een goede reis!!

    Guus en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Mombassa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Eerste week Kenya Nairobi

18 December 2012

Vertrek Oost-Afrika

15 Januari 2009

Back in the Netherlands

06 Januari 2009

Laatst berichtje

02 Januari 2009

Oud en Nieuw
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 18809

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: