Laatst berichtje - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Laatst berichtje - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Laatst berichtje

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

06 Januari 2009 | Kenia, Mombassa

Oke mensen, het laatste berichtje alweer, nog een weekje en dan ben ik weer terug in het verrektes koude, donkere Nederland. Zal wel weer wennen worden, terug in het normale wereldje. Morgenvroeg vertrekken we in alle vroegte weer terug naar Nairobi, hier ga ik nog een weekje met mijn neven chille en dan zal ik het rustig aan weer moeten gaan afsluiten. Als ik nu al terug kijk was het de mooiste tijd van mijn leven. Het land heeft veel indrukken op me gemaakt en heb erg veel nieuwe ervaringen opgedaan. Helaas zal dit de laatste keer zijn dat ik op Internet ga. Drie maanden zijn voorbij gevlogen en het is eigenlijk veelste kort. Ik kom gegarandeert terug! Zie jullie de 15 e van januari! Greetz from Africa

• 07 Januari 2009 - 14:46

Opa:

Hoi Robbert,

Ja, dat zal zeker wel even wennen zijn hier in Holland. Momenteel hebben wij hier temperaturen van min 19 en 20 graden. Maar je ouders komen je halen en brengen dekens mee om je in te pakken. Je zit zo weer bij mij een pilsje te pakken. En dan ga ik naar de zon voor een maandje.Naar de Algarve.

Groet opa en tot ziens

• 07 Januari 2009 - 17:37

Michel:

Heey Cocky, xie je binnenkort weer he.. Dan hoor ik alle verhalen nog wel.. En denk eraan: Keep the shizzle to the mizzle!!

• 13 Januari 2009 - 10:41

Guus En Marijke:

Robbert,
    het is alweer je laatste dag in het mooie Kenya.
    Geniet nog even van Afrika voordat je morgen in het vliegtuig stapt.
    De afgelopen maanden heb je veel meegemaakt en veel indrukken opgedaan die je nooit meer kwijtraakt.

Tot morgen en een goede reis!!

Guus en Marijke