Oud en Nieuw - Reisverslag uit Gazi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Oud en Nieuw - Reisverslag uit Gazi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Oud en Nieuw

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

02 Januari 2009 | Kenia, Gazi

Iedereen een gelukkig 2009 toegewenst. Ik heb een fantastisch feest gehad aan de Insiche oceaan. rond 12 uur ben ik met neven naar een Dance feest van 6 am geweest op het strand. Echt een aparte ervaring onder de palmbomen een feest tussen de verschillende nationaliteiten.Voor de rest ben ik nu de laatste dagen aan het genieten aan the South Coast vlak tegen Tanzania aan. Echt prachtige witte stranden en de zee is erg warm, het is echt een paradijs. Komende dagen nog heerlijk vissen en waterskien. Laatste week terug naar nairobi en dan weer helaas terug naar het koude Nederland. Dus zie jullie allemaal weer vrij snel. Geniet nog van de laatste foto's en de groeten aan iedereen. Robbert

• 03 Januari 2009 - 16:16

Menno:

He maatje

Jij ook een gelukkig nieuw jaar en alle goeds voor 2009!
    Kijk dit is waar ik op hoopte kocken op een bounty strand hahaha.
    Geen palmolie nu he jonge ;). Kockmans bak lekker bruin, ontspan nog even sleur er een dikke vis uit en tot snel jonge ciao

• 06 Januari 2009 - 10:58

Mayo:

Halllooo! Heb ik eindelijk ook eens je fotootjes bekeken! heul stoer! Kei mooie natuurlijk, vet dat die olifanten zo dicht bij komen enzo, super! geniet er van! zie je weer als je terug bent.. dan wil ik het natuurlijk wel allemaal persoonlijk van je horen he! haha, have fun, have fun! kuskus

• 06 Januari 2009 - 14:49

Tom:

Hey kocken..

jij ook nog de beste wensen he. Leuk om te horen dat je t daar zo leuk hebt. Begint nu alleen al wel een beetje te korten he... Wanneer kom je terug? wil cker je fotos zien ;)

hou je taai

groetjes