Nog 60 uurtje en dan is het zover - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Nog 60 uurtje en dan is het zover - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Nog 60 uurtje en dan is het zover

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

18 Oktober 2008 | Nederland, Waalwijk

Ja mensen nog een paar uurtjes en dan is de dag eindelijk aangebroken. Druk bezig met de laatste inkopen en afscheid te nemen van iedereen, wat een vreemde ervaring is dat! Normaal gesproken ben ik niet echt van een blog bijhouden, maar voor deze reis maak ik een uitzondering zodat het thuisfront toch een idee krijgt wat ik allemaal ga ondernemen! ik zal proberen elke week een bericht te plaatsen! Voor de rest wens ik jullie de beste wensen haha en ik zie jullie weer volgend jaar!Zal jullie allen missen!!Greetz Robbert

• 18 Oktober 2008 - 14:07

Bob:

suc6 maat.. ga jij maar lekker tegen die sneeuwtop aankijken ;-)

• 20 Oktober 2008 - 12:56

Renske:

hey Rob,
    hele fijne tijd!!
    leuk dat je een site hebt, ik zal m in de gaten houden ;)
    tot over een tijdje
    xx je nicht

• 20 Oktober 2008 - 18:59

Marijke En Guus:

Robbert,
    we wensen jou een goede reis en een fantastische tijd in Kenya toe. Geniet van het land, cultuur en vooral de natuur. Pas goed op jezelf en kom gezond weer terug.
    Liefs

Guus en Marijke

• 21 Oktober 2008 - 09:17

Baske:

kerel, wilde je nog bellen gister, maar oud nummer denk ofzo.
    Anywho, goeie tijd daar man maar da gaat goed komen denk zo. kom maar op met die fotoos en verhalen van je.

ajetoo

• 21 Oktober 2008 - 19:32

San:

kocken!!!
    goeie trip joh!
    x san

• 22 Oktober 2008 - 11:46

Marijke En Guus :

goedemorgen, hoe was het ontwaken op de 1e dag in Nairobi met andere geuren en kleuren,al veel indrukken .
    Liefs Marijke