Eerste bericht - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Eerste bericht - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Eerste bericht

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

23 Oktober 2008 | Kenia, Nairobi

Beste mensen, ik heb echt een goede reis gehad, vlucht was nog vrij snel gegaan!Het is momenteel regenseizoen in Kenia, maar wel erg warm!Wat is het een fantastisch land, verkeer is echt hectisch hier, erg druk en als je stil staat komen er tientallen negertjes spulletjes verkopen aan de auto!Echt wereldvreemd, het merendeel rijdt hier in oude Toyota's. Voor de rest maak ik het goed, ik slaap nu in een huisje van mijn neefje!Vol met hagedissen haha!goed tegen de insecten!gisteravond ben ik met heel de family wezen uiteten was echt relaxt!deze week nog even rustig aan volgende week waarschijnlijk al de natuur in, heb er echt reuze zin in! ik kan helaas niet te lang op internet zijn! Maar ik maak het hier erg goed wat een paradise!it's very nice. ik hoop binnen een week weer een bericht te plaatsen en dan meer te kunnen vertellen. Het gaat jullie goed daar in Holland, ik zal het land voorlopig niet missen haha!

Groeten robbert

• 24 Oktober 2008 - 10:51

Isabelle:

Hey Robbert,

Goed (vooral voor je pa en ma) om te horen dat je veilig bent geland en in een warm huis bent opgevangen! Geniet er van en veel plezier in de bush bush! Ook foto's maken, dat is leuk voor het thuis front!

liefs Isabelle

• 24 Oktober 2008 - 14:54

Biertje???:

Geniet ervan man!!!

• 24 Oktober 2008 - 17:52

Menno :

yoo kockmans,

goed om te horen dat je een goede reis hebt gehad jonge. Stap terug in de tijd duss ;) ouwe toyota;s enzo. Een geluk heb je het regenseizoen is hier ook begonnen wat een K weer hier haha geniet ervan daar jonge

ayeto

• 28 Oktober 2008 - 13:24

Marc:

Robbert, hoe is het daar in toekie toekie land?? Hoop dat je een relaxte tijd hebt daar en zal regelmatig je site bekijken. Groeten aan iedereen en genietze! Ciao Marc