Eerste week - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

28 Oktober 2008 | Kenia, Nairobi

Wauw mensen wat is het leven hier fantastisch! regenseizoen is zo goed als voorbij en het is te heet voor een blanke! Veel zwemmmen overdag en mijn oom en tante meehelpen met verhuizen! eergister na een baby olifanten voeder plaats geweest was erg vet! Ook heb ik in een ander park Giraffe gevoerd wat was dat vet, zijn echt lieve beesten met echt een zachte tong! Echt vette ervaring!Vandaag ben ik met mijn neef en zijn vriend wezen jagen! We waren om 4 uur vanacht opgestaan en waren vanavond rond zes uur pas terug! Eerste schot had ik gelijk twee eenden was wel erg vet om met een shotgun te schieten! Nou verder gaat alles goed hier, geniet van het weer ben al half verbrand en lek gestoken door muggen, echt klote beesten hier je voelt ze gewoon niet! Inwoners op platteland zijn erg aardig ze zwaaien allemaal en lachen! Had vandaag bij het jagen een groepje kleuters om ons heen, waren echt schattig! Echt een vreemde natuur, cultuur hier! Verschil tussen armoede en rijkdom is extreem! Volgende maand ga ik naar Tanzania waar ik bij een Nederlandse boer ga werken op de Killimanjaro! Heb er erg zin in daarna ga ik een trip maken met mijn neef voor een paar weken rondom kenia! Voor de rest hou ik het de komende dagen nog rustig aan veel naar barretjes, en terrasjes!Morgen gaan we echt uit in Nairobi na de grote clubs, wordt wel vet! Heb echt al veel vrienden van mijn neven ontmoet, echt relaxte kerels zitten ertussen dus dat komt helemaal goed!Ik moet helaas weer stoppen, foto's komen wat later want het update van 1 foto duurt hier 15 min.! groeten aan iedereen. gr. xx Kocken

  • 28 Oktober 2008 - 18:18

    Bob:

    yooo maat,
    zo te horen gaat het allemaal goed daar... schieten die beesten ;-) veel plezier nog en stap ze in Nairobi (H)..
    spreek je snel weer!!
    laterrr

  • 28 Oktober 2008 - 18:19

    Bob:

    ennehh.. zeer benieuwd naar de foto's!!

  • 29 Oktober 2008 - 10:06

    Marijke:

    Fantastisch allemaal ,wat een genieten ,zal ook en ervaring zijn om te jagen ,ben benieuwd naar de foto's , liefs Marijke

  • 29 Oktober 2008 - 10:51

    Isabelle:

    Conclusie: dat klinkt allemaal erg VET! Geweldig, die wildlife. Een advies van dokter in spé: altijd insmeren met factor 30. Geniet er maar van. Liefs Isabelle

  • 29 Oktober 2008 - 10:56

    Opa:

    Hoi Robbert,
    Ik heb er nooit bij stil-
    gestaan,dat jij mij ooit
    nog eens jaloers zou kun-
    nen maken, maar het gaat je al aardig lukken.
    Het leven kan toch zo mooi zijn. Geniet ervan.
    Groetjes aan je lieve fa-milie
    opa

  • 30 Oktober 2008 - 10:22

    Menno:

    Hehe maatje

    ah beter je hebt dus toch iets kunnen raken ;)maar echt super relaxed voor je man einde regenseizoen dus chill in het zonnetje en je weet het he geen palmolie ;) hoe was het stappen jonge beetje vette clubs in nairobi?
    Ben benieuwd naar je fotos jonge hoop ze snel te zien. We contacten gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Eerste week Kenya Nairobi

18 December 2012

Vertrek Oost-Afrika

15 Januari 2009

Back in the Netherlands

06 Januari 2009

Laatst berichtje

02 Januari 2009

Oud en Nieuw
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 18818

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: