kort berichtje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

31 Oktober 2008 | Kenia, Nairobi

Dag mensen, even een klein berichtje. vandaag de eerste echt warme dag, 38 graden. Pff wat is dat wennen. gister een confrontatie gehad met een baboon. Deze zat op het dak van mijn oom en tantes huis en sprong daarvan op een grote parasol, die hij vervolgens ruineerde. Wel wazig om oog in oog met zo'n beest te staan. Vanavond heb ik een verjaardags feest van mijn Neefje. Wordt wel gezellig.
Woensdag vertrek ik met een vriend van Sven (mijn neef)Willem, naar Tanzania. Hier ga ik voor twee weekjes meehelpen op een farm op de killimanjaro. Gelukkig is de rit niet zo lang we hopen er in 4,5 uur te zijn. Gister is mijn gsm verdwenen, haha. Ding is gewoon nergens te vinden dus denk dat een of andere neger hem heeft, staat nl ook uit. Maarja gsm kost hier 15 euro en heb je een nokia, dus dat valt gelukkig mee. Voor de rest vermaak ik me goed hier, het is echt een beeldschoon land. Hoop dat ik er later een paar jaar kan wonen, lijkt me echt fantastisch. bedankt voor alle leuke berichtjes! ik zal voordat ik weg ga naar tanzania nog een keer bloggen. Greetz Kocken

  • 31 Oktober 2008 - 12:15

    Pieter:

    Ha Kocken,

    Het is hier ongeveer 38 graden kouder. Zo te lezen heb je er geen gras over laten groeien. Al veel ondernomen voor die anderhalve week dat je er nu bent! Hulde voor het jagen, staat ook nog op mijn verlanglijstje.

    Veel plezier verder en schrijf nog wat mooie verhaaltjes over je avonturen. Ik zal ze zeker lezen!

    Groeten,

    Pieter

  • 01 November 2008 - 11:51

    Guus:

    Hoi Robbert,
    Leuke foto's Ik heb een voorraadje voor je geregeld.
    Groetjes

    Guus


  • 01 November 2008 - 19:23

    Bob:

    Yoo maat,

    goed om te horen dat het zo goed gaat allemaal.. hier is het maar kutweer dus geniet er maar van.. haha GSM gestolen.. das minder.. maarja 15€ is niet veel voor een nieuwe :-)
    Ik heb volgens mij nog een deal met je nichtje staan dat wij met zn 2en nog een keer daarheen gaan dus ik ben zeer benieuwd ;-)

    suc6 op de boerderij.. lekker met je handen in de stront ploeteren enzo :-P

    spreek je

  • 03 November 2008 - 13:28

    Ruud:

    Eeey Robert!
    Al veel meegemaakt zo te lezen. Mooi dat je het zo goed stelt! Echt vet man dat jagen! Wij hebben gistere in waalwijk al weer het eerste hockeyfeest gehad:-P, was weer gezellig.
    Veel plezier nog daar in de rimbo;-)
    spreek je

  • 04 November 2008 - 17:52

    Guus:

    Hoi Robbert,
    Morgen naar Tanzania! een goede reis en een mooie tijd toegwenst.
    geniet van de Kilimanjaro en Tanzania.
    vergeet je camera niet!
    en... pas goed op je zelf!

    Groeten

    Guus en Marijke


  • 05 November 2008 - 10:29

    Tom:

    Hey kocken!

    hoorde gisteren van je moeder dat je het goed maakte daar in nairobi... Geniet maar van het weer, natuur en cultuur en ik hou je in de gaten ;)
    ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Eerste week Kenya Nairobi

18 December 2012

Vertrek Oost-Afrika

15 Januari 2009

Back in the Netherlands

06 Januari 2009

Laatst berichtje

02 Januari 2009

Oud en Nieuw
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 18822

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: