Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

Tanzania

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

05 November 2008 | Tanzania, Arusha

Mensen, een laatste berichtje voordat ik vertrek naar Tanzania. Morgenvroeg is het zover dan vertrekken ik om 8 uur sochtends samen met Willem (een vriend van mijn neef Sven) naar Tanzania. We verwachten dat we ongeveer 4,5 uur onderweg zijn. Hopelijk zien we de The Big Five onderweg al. Komend weekend ga ik kamperen in Tanzania, wat echt een fantastische ervaring gaat worden, midden in de bush bush. Gisteren zijn we naar de Rift Valley gegaan. Hier hebben we vanaf de Babaylon Rocks uitgekeken over de valley. Wat was dit een prachtige ervaring. Hier hebben we de zon onder zien gaan, wat was dit mooi! In de verte zag je de regen gewoon vallen, ook hebben we hier, dik dik's gezien. Wat een kleine lieve beestjes zijn dat. S'avonds hebben we in het restaurant van mijn oom de Carnivore heerlijk gegeten. Ik heb hier krokedille vlees op, wat echt een aparte smaak heeft. Het is een mengeling van vis en kip. Jullie moeten de foto's maar eens (op mijn hyves) kijken dan krijg je een beeld van het restaurant. Vandaag was het een grote dag in Kenia omdat Obahama president is geworden. Vanavond en morgen is er een groot feest in Nairobi. Helaas zit ik dan al in Tanzania. Ik hoop tijdens mijn verblijf in Tanzania nog even op internet te kunnen om te vertellen hoe het daar is. Ik zal nu helaas moeten stoppen met het bericht want het is hier nu al 7 uur en we gaan zo lekker avondeten. Dus groeten aan iedereen vanuit het warme, zonnige africa!

• 07 November 2008 - 14:26

Bob:

eeeyy maat.. klinkt allemaal te vet..(H) ik denk dat ik even een ticket ga boeken dalijk ;-) hoe is de situatie daar eigenlijk ivm alle rellen en burgeroorlogen... krijg je daar iets van mee of zit je redelijk safe..?

spreek je... veel plezier in Tanzania..

• 07 November 2008 - 14:35

Nick:

kockeee,
    ziet er goed uit man! ik weet hoe het is ;)
    heb wel soort van heimwee nou! veel plezier nog man!
    spreek je later, nick

• 08 November 2008 - 11:46

Bas:

dikke shit kerel, geniet ervan. en laat die fotoos maar komen.