De Farm - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu De Farm - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

De Farm

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

12 November 2008 | Tanzania, Dodoma

Beste mensen, even een kort berichtje vanuit de farm op de Killimanjaro. Internet is erg traag dus zal het kort houden. Het is een fantastische farm met uitzicht op de mount Meru. De farm is 3000 hectare groot en ze verbouwen er van alles. Echt een heerlijke groentetuin hebben ze, maar daarnaast ook alle soorten vee. Elke dag vroeg opstaan en flink meehelpen. Gisteren naar twee massai dorpen geweest, wat een hele mooie ervaring was. Daarnaast zijn er bijna elke dag wilde olifanten op het terrein. Vannacht stonden we in het donker van 50 meter afstand, wauw wat was dit een vette ervaring.je zag de slagtanden in het maanlicht! Als we de killimanjaro op rijden zijn er vele soorten apen te bezichten, collubus met witte staart is het mooist, foto's komen later. Voor de rest maak ik het hier dus goed vermaak me wel tussen de farmers! bijna elke avond een prachtige sunset. Blijf hier nog wel even zitten, echt een te mooie ervaring en natuur! Als ik weer in Arusha of Nairobi ben zal ik weer een bericht plaatsen. Het gaat jullie allen goed! Groeten Robbert

  • 12 November 2008 - 13:37

    Marijke Guus:

    Wat een belevingen , geweldig.Geniet van al deze prachtige momenten .Ik ben benieuwd naar de foto's . Liefs Marijke en Guus

  • 13 November 2008 - 23:09

    0pa:

    Hoi Robbert,
    Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Maar ik wil echt van je weten of krokodillenvlees nou net zo lekker is als de gehaktballen van oma des-
    tijds.????
    Keep laughing and take care of yourself

  • 15 November 2008 - 16:44

    Menno :

    He maatje,

    ja jonge daar zit je dan in een tropisch land naar een sneeuwtop te kijken ;)
    Goed om te horen dat je het goed maakt daar.
    Lijkt me ook echt een unieke ervaring jonge wilde olifanten damn ik ben al blij als ik een ree zie haha.
    Ik ben benieuwd naar je fotos jonge geniet ervan daar maar dat zal wel lukken als ik het zo hoor we contacten
    later jonge

  • 16 November 2008 - 16:28

    Bob:

    eeyy maat, hou je het nog vol.. met je hete hoofd naar die sneeuwtop turen?;) Mooi dat je je nog steeds vermaakt.. hier in Nederland/Breda gaat ook alles goed.. Net terug van een Duikweekend..best bot, Duikbrevet in de pocket:)

    Spreek je snel!! Farm-ze:P

    later

  • 17 November 2008 - 09:42

    Ha Menno En Bob:

    Zet maar even snel hier een berichtje: Ja het was echt goed vertoeven op de killi,ben nu in arusha, vanmiddag ga ik met een busje terug de grens over na nairobi!Vermaak me hier echt te goed, heb echt een leuke tijd gehad bij de familie bruinsma op de farm!Bob relaxt dat je je duikbruvet hebt gehaald, klasse!Zou ik ook wel graag een keer willen halen over een paar weken ga ik duiken in mombassa, ook echt zin in, beetje gekleurde vissen kijken in de oceaan! Voor de rest mis ik nederland nog niet dus gaat voorlopig wel goed komen hier in afrika!Moet nu helaas stoppen want ben aan het internetten op mijn beltegoed van mijn gsm!Het gaat jullie goed daaro, relaxt dat jullie de site af en toe bijhouden! Greetz Kocken

  • 20 November 2008 - 10:33

    Tom:

    Hey kocken leuk te horen dat je het zo goed naar je zin hebt daar... alleen kijk maar uit dat het niet zo leuk word dat je niet meer terug komt ;) ghegheghe veel plezier nog

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Dodoma

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Eerste week Kenya Nairobi

18 December 2012

Vertrek Oost-Afrika

15 Januari 2009

Back in the Netherlands

06 Januari 2009

Laatst berichtje

02 Januari 2009

Oud en Nieuw
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 18820

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: