weer terug in Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu weer terug in Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Robbert Kocken - WaarBenJij.nu

weer terug in Kenia

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert

22 November 2008 | Kenia, Nairobi

Zo ben weer terug in Nairobi, heb echt een hele leuke tijd gehad in Tanzania, ben vier dagen geleden terug gekomen. Ik heb 6 uur in een klein impala busjes gezeten, zo'n 25 man en alle bagage op het dak, haha. Bij de grens was het wel leuke ervaring want de massai wilde daar alles aan je verkopen. Rond de bus was er een menigte van mensen die allerlei souveniertjes door je raampje wilde verkopen. Voor de rest heb ik op de farm echt een hele leuke tijd gehad, heb er veel ervaring opegdaan! Gelukkig heb ik op een ochtend de killimanjaro gezien, wauw wat een mooie berg, we zijn die middag ook de jungle in gegaan halverwege de kiilimanjaro, wat was dit een vette ervaring midden in de bush, met vele soorten vogels en apen. Afgelopen weekend ben ik naar een vette club geweest in Arusha. Wel een vreemde ervaring om als een van de weinige blanken in zo'n club rond te lopen! Was wel erg leuk. brake-dancers en veel reggae / hiphop. Voor de rest ben ik nu mijn neef Sven aan het helpen met de oververhuizng, woensdag gaan we rond de mount Kenia trekken en 4 december gaan we een paar dagen naar Zanzibar, wat echt een tropisch eiland is buiten de Tanzaniaanse kust. Als we weer terug komen van Zanzibar ga ik met mijn neef een trip maken van drie weken waaronder veel vissen en safari! Dus de komende tijd is het al goed vol gepland! Tijd gaat erg snel weken vliegen voorbij! Vermaak me echt goed hier elke dag rond de 32 graden dus goed uit te houden, haha! Volgens mij beter als in Nederland. Nou ik hoop jullie weer een beetje op de hoogte te hebben gehouden, ik zal zo snel mogelijk weer een berichtje plaatsen. Geniet van de nieuwe foto's uit tanzanaia. En de groeten vanuit Africa!

  • 22 November 2008 - 15:52

    Guus En Marijke:

    Hoi Robbert,
    Mooie foto's. Ik ben benieuwd naar de rest.
    Mount Kenya is ook mooi.

    Hier valt de winter in en vandaag heeft het gesneeuwd.
    Groeten aan allemaal

    Guus

  • 22 November 2008 - 18:48

    Menno :

    He maatje

    sow wat een fotos :D echt niet meer normaal echt super uitgestrekte vlaktes en alles te mooi, en mooie sunsets he jonge echt kocken style ;) en idd sneeuw op de killi geniet maar van de warmte daar jonge hier is het op het moment niks anders dan winterse buien, hagel wind sneeuw alles gewoon haha. Morgen bierfeest dit jaar met kunststof pullen voor de veiligheid haha maar heb er wel zin wordt wel gezellig zal een pul op je drinken maat
    we contacten en geniet ervan maar dat is jou wel toevertrouwd daar greetz

  • 22 November 2008 - 22:10

    Opa:

    Hoi Robbert,
    Toch een geruststellend bericht dat je veilig op de huishaven zit.
    Bij jou 32%. Ik heb vanmiddag in Zeeland ruim een uur gewandeld in de hagelbuien om me heen

  • 23 November 2008 - 11:03

    Marc:

    Hey Robbert! Zie aan de foto's dat je je prima vermaakt in Kenya en Tanzania. Vette foto's! Ben jaloers op je haha... Geniet nog lekker daar een ben benieuwd naar je andere foto's! Groeten aan iedereen!

    Ciao! Marc

  • 24 November 2008 - 07:31

    Bob:

    Yoo maat, zeker vette foto's!! je zit daar niet slecht jonge.. zal wel weer wennen zijn om hier terug te komen strax.. gisteren heeft hier de hele dag sneeuw gelegen.. ook wel lache... vandaag dies natalis (180e verjaardag KMA) dus vnvnd party.. ;) gisteren bierfeest gehad.. wel lache moest alleen rustig aan doen.. dat was minder.. :P spreke je snel weer man... later

  • 24 November 2008 - 07:45

    Bob:

    yoo ik lees je bericht aan menno en mij net pas.. wel chill duiken.. heb jij een betere omgeving te pakken dan ik hier in zeeland denk ik zo;) laat maar ff weten hoe t is gegaan.. ben benieuwd(H).. niet vergeten adem te halen he..:P

    Valt me wel een btje tegen om te horen dat je nederland helemaal niet mist ;-) maarja dat lossen we wel op als je weer terug bent :P

    spreek je! en chill ze..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 December 2012

Eerste week Kenya Nairobi

18 December 2012

Vertrek Oost-Afrika

15 Januari 2009

Back in the Netherlands

06 Januari 2009

Laatst berichtje

02 Januari 2009

Oud en Nieuw
Robbert

Actief sinds 29 Sept. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 18798

Voorgaande reizen:

19 December 2012 - 21 April 2013

Back to Kenya and Tanzania

21 Oktober 2008 - 14 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: